25 marca 2012

Dodajemy objętości szamponem Alterra.

Moja pielęgnacja włosów opiera się na kosmetykach bez silikonów i jeśli to możliwe-bez SLS. Kupiłam go, bo nie znalazłam w składzie żadnych "śmieci" i był w promocji (łatwo mnie skusić...). 




Plusy:
+ Nie zawiera SLS, SLES, parafiny, barwników, substancji zapachowych i silikonów

+ Ładnie pachnie (troszkę słodkawo) 
+ Dzięki niemu mogę myć włosy wieczorem,a nie rano i po wstaniu z łóżka jakoś wyglądam :) 
+ Ładne opakowanie 
+ Dobrze się pieni
+ Dobrze myje włosy (ja raz w tygodniu używam szamponu ze SLES, żeby dokładniej je oczyścić) 
+ Dostępność-kupimy je w każdym Rossmanie
+ Cena-za 250 ml zapłacimy od ok. 7 zł (w promocji) do ok. 9 (normalna cena) 


Minusy: 
- Troszkę gorsza wydajność niż szampony ze SLS
- Nie widzimy, ile produktu jeszcze nam zostało




Jestem z niego bardzo zadowolona, na pewno jeszcze kupię szampony z Alterry :)

A wy używałyście coś z tej firmy? Macie swoich ulubieńców? 





7 komentarzy:

  1. Nie miałam ale będę mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam niczego z tej firmy, ale brzmi nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to mój ulubiony szampon. Cieszę się,że o nim wspomniałaś :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nigdy się z tym nie spotkałam, ale podoba Mi się twoja recenzja. Więc się chyba skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szamponu nie próbowała,ale odżywka i maska nie zrobiła na mnie szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwdzięczysz się za obserwacje i zaobserwujesz mojego bloga: http://my-lovely-worldxx.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Wszelki spam, reklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane.