3 stycznia 2012

Całodobowe TESCO ! ...

Bardzo lubię nasze bydgoskie TESCO extra. Największy plus to możliwość zakupów 7 dni w tygodniu , przez 24 godziny na dobę. Ale przechodząc do rzeczy... Moje TESCOwe zakupy były (oczywiście) kosmetyczne. Dzisiaj przedstawię moje nabytki.



Pomimo ,iż szampony były najtańsze, cieszę się z nich najbardziej. Naczytałam się tyle pozytywnych opinii w internecie ,że to był główny cel podróży.
Szampon żurawinowy... Pachnie PIĘKNIE. Nie wyobrażam sobie jutrzejszego porannego prysznica bez niego.



Kolejny kosmetyk , który OLŚNIŁ mnie składem... Nigdy nie widziałam tak krótkiego i (co najważniejsze) bez alkoholu składu.





Ten produkt  kupiłam z powodu ... (aż wstyd się przyznać) PROMOCJI
Naprawdę bardzo łatwo mnie nabrać na coś takiego. Stwierdziłam ,że konsystencję ma podobną do peelingu St. Ives, którego osobiście nie posiadam , ale jest bardzo zachwalany przez wizażystki. 





 Jeśli chodzi o tę odżywkę , to kupiłam ją z racji niskiej ceny , oraz pozytywnych wrażeń po używaniu wersji niebieskiej.





Gdy zmierzałam już w kierunku kasy , stwierdziłam ,że brakuje mi czegoś w koszyku... To była zdecydowanie ta maska do włosów. Słyszałam wiele osób , które zachwalały sobie kosmetyki firmy Tołpa. Mam nadzieję ,że ta maseczka to będzie odżywczy "power" dla moich włosów, więc... żyć nie umierać-kupiłam. Ale teraz mam szlaban. Założyłam sobie szlaban. Kosmetyki mogę kupić , dopiero kiedy coś już skończę. Jedno denko-jeden nowy nabytek.



Pytania :
Czy można gdzieś jeszcze kupić peeling St. Ives?
Czy peeling można używać codziennie , czy zbyt mocno wysusza skórę twarzy?

To by było na tyle... Teraz lecę , bo czeka gorąca woda w wannie!
Pozdrawiam.
PS Do KiziaMizia - bardzo Ci dziękuję ,że jesteś moim pierwszym i zarazem jedynym obserwatorem. Mam nadzieję ,że będę miała ich coraz więcej. No ale na co narzekać... Mam bloga od 8 dni.
                 
                                                                    PAPA





4 komentarze:

  1. Tonik nagietkowy i peeling morelowy to moje ukochane kosmetyki :) ten peeling można jeszcze kupić w rossmanie i innych takich drogeriach. No i nie radziłabym go używać codziennie, max 2 razy w tygodniu bo jest naprawdę mocny :)
    No i powodzenia w blogowaniu :) początki są zawsze trudne, ale na pewno się tu rozkręci i nim się obejrzysz obserwatorów będzie przybywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i jeśli mogę coś zasugerować to ściągnij weryfikację obrazkowo-słowną z komentarzy, ułatwi to Twoim czytelnikom kontakt z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś mi podpowiedzieć, jak to się robi? To zabawne,że siedzę na blogu od tygodnia a nie wiem, o co chodzi. ;)
    Może jakaś instrukcja , jak to się ustawia?
    Dzięki. I Ty masz jeszcze czas ,żeby wchodzić na mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Coś poprzestawiałam w ustawieniach, ale nie wiem czy to jest to.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Wszelki spam, reklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane.