11 stycznia 2012

Hit roku 2011

Wiem,że może piszę troszeczkę późno, ale wcześniej jej nie zużyłam. Myślę ,że pojawi się jeszcze kilka hitów 2011 r. Wracając do tematu... mowa oczywiście o odżywce Isany !


Bardzo się polubiłyśmy, więc od razu po dobiciu jej dna pobiegłam do rossmana po kolejną, tym razem wersję różową. Jeśli jesteście ciekawe moich wrażeń, to zapraszam do lektury.


Intensywna pielęgnacja i jeszcze więcej połysku dla zmęczonych, zniszczonych włosów. Odżywki z serii ISANA zawierają doskonale dobrane substancje wysokiej jakości, gwarantujące włosom pielęgnację, jakiej potrzebują. Cenne składniki, takie jak pentenol oraz witamina B3, wnikają głęboko w strukturę włosa wzmacniając go. Formuła pielęgnacyjna wysokiej jakości, z kompleksem intensywnie pielęgnującym, dba o prawidłową gospodarkę wodną i zapobiega rozdwajaniu końcówek. Dzięki szczególnie intensywnej pielęgnacji włosy nabierają olśniewającego połysku, stają się jedwabiście miękkie i bardzo łatwo się rozczesują.


Wizualna strona produktu

Odżywka znajduje się w plastikowym opakowaniu.


Zapach

Nie potrafię go sprecyzować, ale mnie nie drażnił.


Konsystencja

Jak na odżywkę dosyć gęsta, mniej więcej w połowie opakowania może być problem z wydobyciem jej ze środka. Ja przełożyłam do opakowania po maseczce Joanny.

Aplikacja

Po każdym umyciu włosów delikatnie wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na kilka minut,  a następnie spłukać.
Odżywka łatwo rozprowadza się na włosach.



Działanie

Tak jak napisała producent, dodaje nieco połysku, nawilża, co do rozdwajania się końcówek się nie wypowiem, bo niedawno je podcinałam u fryzjera. 


Zalety / Wady
+ Włosy łatwo się rozczesują
+ Włosy nabierają zdrowszego wyglądu
+ Włosy są nawilżone
+ Włosy nie są obciążone
+ Odżywka nawet wydajna
+ Łatwo się rozprowadza na włosach
+ Dostępność-w każdym rossmanie bez wyjątku
+ Niska cena
- Niewygodne opakowanie



To by było na tyle! A może podzielicie się ze mną swoimi uczuciami do tej odżywki? Mnie naprawdę bardzo przypadła do gustu. Daję 6/6. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :)
Wszelki spam, reklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane.