16 stycznia 2012

Nivea Visage Wash Off-żel do mycia twarzy, czyli kolejny HIT roku 2011

 Jestem osobą , która niestety ciągle ma jakieś "niespodzianki" na twarzy. Aby tego unikać stosuję żele myjące do twarzy. Nie wyobrażam sobie codziennego prysznica bez dokładnego jej umycia. Tak więc przedstawiam wam najlepszy kosmetyk, który do tej pory stosowałam.
















Opis Producenta:




Wizualna Strona Produktu: 
Żel zamknięty w plastikowej buteleczce, którą po zużyciu produktu można ponownie czymś napełnić. Szkoda, że nie da się go postawić "do góry nogami". Napisy typowe dla Nivei.



Zapach:
Delikatny, mnie nie drażnił. Uniwersalny-dla niego i dla niej.




Konsystencja:
 
Gęsta, przez co kosmetyk bardzo wydajny. Kolor delikatnie niebieski.




Aplikacja:
Trochę żelu wmasować w skórę twarzy, spłukać wodą.

Mnie odpowiada. Dobrze się rozprowadza, jest wydajny jak już wspomniałam i taki "śliski".




Działanie:
Spełnia obietnice producenta, tzn. oczyszcza skórę , nie wysuszając jej.




Zalety / Wady:

+ opakowanie z aplikatorem
+ dobrze oczyszcza
+ nie wysusza
+ bardzo wydajny (mi zostało pół butelki , przy codziennym stosowaniu, przez 2 miesiące)
+ zawiera więcej gliceryny niż SLES
+ opakowanie po zużyciu można ponownie wykorzystać
+ uniwersalny, niedrażniący zapach
+ cena ok. 14 zł, ale przy tej wydajności...
+ brak minusów


Jak dla mnie to żel idealny, bardzo go polubiłam. Teraz jak go wykończę(ciekawe kiedy?) zacznę używać żelu biedronkowego :)
Używałyście? Jakie wrażenia?

1 komentarz:

  1. Tego jeszcze nie miałam być może kupię:))
    Super blog będę tu zaglądać:))*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Wszelki spam, reklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane.