20 stycznia 2012

Gdzie kupiłam Lush?

Na allegro.pl.
Specjalnie dla was, gdyż nie każdy ufa serwisom internetowym, pokazuję link do aukcji, na której kupiłam połówki szamponów w kostce.
http://allegro.pl/lush-szampon-w-kostce-polowki-gratis-24h-i2051416860.html#tabsAnchor
Nie wiem jak u Was się sprawdzi, ale u mnie przesyłka z Anglii przyszła w ciągu 3 dni, a więc szybciutko ;)

Mam do Was prośbę, choć wiem, że czasem trudno zrobić coś bezinteresownie... W każdym razie pokładam wielkie nadzieje, że kiedyś mój blog będzie sławny i każdy będzie chętnie czytał moje posty, więc proszę, moglibyście w notkach na blogu napisać jakiś "Ps zajrzyj koniecznie na bloga: www.vaniliowa-panna.blogspot.com"? Proszę, proszę, proszę... Dziękuję tym osobom, które zaangażują się w wypromowanie mojej stronki. ;)

Jeszcze pytanko...
O czym chciałybyście przeczytać w najbliższym czasie na moim blogu???


                                                                        PAPA KOCHANE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :)
Wszelki spam, reklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane.