15 stycznia 2012

Przepraszam...

Za te wszystkie rozdania, bo chętnie umieściłabym je w pasku bocznym, ale jeszcze do tego nie doszłam...
W końcu mam bloga od 26 grudnia. ;)
Ale skoro już przy rozdaniach jesteśmy to zachęcam do wzięcia udziału!
http://beautyandcosmetics.blogspot.com/2012/01/pierwsze-rozdanie.html

Jeśli ktoś miałby ochotę, to prawdopodobnie dzisiaj napiszę notkę o maseczce domowej roboty na włosy, z którą właśnie siedzę przy komputerze.
Niestety musi się obejść bez zdjęć, bo kiedy robiłam foto śniegu (chciałam to uwiecznić!), to mi baterie padły.
Oczywiście, jak to ja-nie miałam zapasowych. Tym sposobem nie "obfociłam" maseczki.
Pozdrawiam, papa !
PS Może dodacie jakieś komentarze? Albo uczynicie się obserwatorami mojego bloga? To byłby dla mnie (oczywiście) zaszczyt!

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze :)
Wszelki spam, reklamy i obraźliwe komentarze będą usuwane.